Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1500 ASPENCADE - 1988

Garantie: Ja
81890 Km
Beige Metallic
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda GL 1500 Goldwing bouwjaar 1988 81890 km.
In nette staat met achteruit versnelling, radio en trekhaak.

Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
70 occasions op voorraad
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl


www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
 
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes
  • Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gerrits Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion