Nieuwsbrief:

HONDA  F6 C GL 1500 VALKYRIE - 1999

€ 5.999,- € 7.950,-
Garantie: Ja
95456 Km
N.v.t.
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: i.z.g.st. Honda Valkyrie FC6 bouwjaar 1999
Geen Import,  deze originele Nederlandse motorfiets staat sinds 1999 op kenteken en tweede eigenaar.
Unieke motorfiets,
6 Cilinder 1500cc
6 in 6 Uitlaat mooie geluid,
Het chroom en het lakwerk is in top staan. 
Accu en schijfremmen voor zijn nieuw,
Distributie riemen pas vervangen,
alles ter inzage,
Alle beurten zijn bij ons gedaan en de facturen zijn aanwezig. 
KM stand 95.000 km 
Kilometerteller , geen mijlen.

Proefrit maken is uiteraard mogelijk na een prijsovereenkomst en proefritverklaring te tekenen.
Geef ons vooraf een belletje of e-mail om teleurstelling te voorkomen.

Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen

Voor meer info bellen of mailen naar

RENA MOTOREN Dordrecht:

Contact: 0641 638 588

Openingstijden
Maandag-vrijdag: 12:00 - 22:00
Dinsdag-Woensdag-Donderdag : 17:00 - 22:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00
Opties en Accessoires:
Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rena Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion