een hele nette honda Rebel 500 orginele NL motor alles compleet sleutels boekjes
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoeld DOHC
Boring x slag
67|66,8
Cilinder inhoud
471
Comp. verhouding
10,7:1
Kleppen
Brandstof toevoer
PGM-FI
Ontsteking
Vermogen
46,9|34|8,500
Max. koppel
43.3|6,000
Koppeling
Natte meerplaatskoppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
11,2
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
41mm telescopische vork
Vering achter
Showa with pro-link system
Remmen voor
320 mm enkele schijf met ABS
Remmen achter
240 mm enkele schijf met ABS
Voorband
130/90-16M/C 67H
Achterband
150/80-16M/C 71H
Wielbasis
1,488
Lengte
2,188
Breedte
820
Hoogte
1,094
Zithoogte
690
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Graphite Black, Matt Jeans Blue Metallic,Matt Axis Grey Metallic,Pearl Organic Green.
Beschrijving
Voel je vrij
Druk je stempel.
De CMX500 Rebel draait om vrijheid voor alle motorrijders en vooral ook voor houders van een A2-rijbewijs. Met het sterke vloeistofgekoelde parallel twin motorblok dat omgeven is door een wiegframe, is dit een motor met een verbluffende vormgeving. Maar het is ook een onbeschreven blad, dat je toelaat je verbeelding de vrije loop te laten.
Dealerschappen:
APRILIA, KAWASAKI
Welkom bij Verhoeven Motoren.
Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding.
Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
Wist u dat: In de motortaal "Trike" betekent: Driewieler, met één voorwiel en twee achterwielen, voorzien van de voorvork van een motorfiets en het motorblok van een motorfiets o f auto. Samentreksel van tri(drie) en bike(motorfiets). In de jaren zeventig ontstond in de Verenigde Staten een rage om trikes te bouwen. Extravagante creaties, waarvoor vaak een Harley-Davidson motorfiets als basis werd genomen. Trikes zijn al een veel ouder verschijnsel. Vanaf de jaren dertig 144 maakten zowel Harley-Davidson (de Servicar) als Indian trikes die als efficiënte werkpaarden waren bedoeld voor politie en winkeliers. Achter de berijder was een ruime bak met een klep geplaatst. Indian prees in de jaren dertig zijn trike aan met de slogan: ‘It eliminates the expense of an automobile.’ Rond 1940 ging het Amerikaanse bedrijf Goulding een stap verder door het chassis van een bestelwagen aan de achterzijde van een Harley-Davidson of Indian motorfiets te bevestigen. Deze kruising tussen een motorfiets en een vrachtauto noemde het bedrijf de Gouldcar. De Servicar werd tot het einde van de jaren zeventig door de Amerikaanse politie voor verkeerstaken ingezet