Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HONDA  CBR 250 R C-ABS - 2013

29176 Km
Repsol
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

!!!  Nu rijklaar voor €2999  !!! 

Honda CBR 250 R / ABS / A2 rijbewijs / Repsol editie / 19,4 kW (26 PK) / 165 kg /

 



  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 10 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van POLARIS
© 2000 - 2025 Motoroccasion