Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 F - 2023

Garantie: Ja
14000 Km
ROOD / ZWART
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10058

Te koop: Honda CB 750 Hornet.

Sportieve naked bike met moderne technologie en krachtige prestaties.
Deze CB 750 Hornet uit 2023 combineert een agressief design met een soepele 755cc parallel-twin motor (92 pk) en een laag gewicht van slechts 190 kg.
Ideaal voor zowel dagelijks gebruik als sportief bochtenwerk.
Voorzien van o.a.:

Full LED verlichting

5" TFT kleurendisplay met smartphone-connectiviteit

Meerdere rijmodi en tractiecontrole

ABS en slipper clutch

.
14.000 km op de teller, perfect onderhouden.


Klaar voor het nieuwe motorseizoen, bij Motorcentrum Urk staat deze motor voor u klaar om een proefrit te maken!
Honda CB 750 Hornet.

ABS, Sportuitlaat.

Zeer nette staat!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Urk
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion