Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING FLHR - 2006

Garantie: Nee
5310 Km
GRIJS METALLIC
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Harley Davidson Road King FLHR
Bwj: 06-06-2006
Km stand: 53510 km
Motor: 1584 cc Twincam 77pk
5HD1FB4107Y710729
6 versnellingen
Metallic grijs van kleur
V&H uitlaat
Passing lights + sunvisors
Highway pegs
Saddlebag guards
Bagage rekje
Sissybar
Beachbar
Prijs: 12.950,-
Incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Kofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion