Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 112 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
CO?-uitstoot (WLTP): 165 g/km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Motor: 4-takt

Vanaf nu bij ons te bestellen!

Dit is de nieuwe Ducati Panigale V4 R. This is racing!

De nieuwe Panigale V4 R maakt gebruik van technische oplossingen die voorheen gereserveerd voor MotoGP en Superbike zoals "gun drilled" titanium drijfstangen en zuigers met DLC oppervlaktebehandeling.
Met deze motorfiets bevestigen we opnieuw onze roeping: het aanbieden van  de meest geavanceerde en verfijnde technologische oplossingen aan onze liefhebbers, die de supersportmotor voor de weg nog dichter bij de racemotoren in het WorldSBK kampioenschap brengt.
Nieuwe 998 cc Desmosedici Stradale R
Meer dan 240 pk in circuit setup met Ducati Corse olie en 16.500 tpm in de zesde versnelling!

Vanaf nu bij ons te bestellen!

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion