Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Thrilling Black
ducati - multistrada-v4-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
RADAR VERSIE 
Met de nieuwe Multistrada V4 MY2025 benadrukt Ducati nog meer de touring mentaliteit van het model. Het comfort voor rijder en passagier wordt verhoogd, de rijefficiëntie wordt verbeterd, zelfs bij volle belading, en er worden nieuwe elektronische systemen geïntroduceerd voor veiliger en beter presteren op elk wegdek.

Chassis:
De automatische verlaging wordt geactiveerd bij snelheden lager dan 10 km/h, waardoor de motorfiets zakt om het stoppen te vergemakkelijken en manoeuvres bij lage snelheden eenvoudiger en veiliger te maken. Boven de 50 km/u keert de Multistrada V4 automatisch terug naar de rij-instelling. De rijder kan het systeem uitschakelen voor meer controle op maat.

Vering:
Beheerd door het Ducati Skyhook Suspension Evolution (DSS EVO) systeem, is de laatste generatie semi-actieve vering nu nog nauwkeuriger en efficiënter dankzij een nieuwe sensor op de vork. De voorspellende functionaliteit van het systeem past de respons van de achtervering in real-time aan voor een soepele en comfortabele rit op elk type weg. De veringmodes, die nu worden bediend met een speciale knop, maken het mogelijk om de ophangingsinstellingen onderweg aan te passen, onafhankelijk van de geselecteerde rijmodus.

Elektronica:
De nieuwe Multistrada V4 MY2025 is uitgerust met een geavanceerd voor- en achter radarsysteem, dat de Adaptieve Cruise Control (ACC) ondersteunt, voor minder vermoeidheid op lange afstanden, en Blind Spot Detection (BSD), dat informeert over voertuigen in de dode hoek van de achteruitkijkspiegel. Bovendien verbetert het optionele mistachterlicht de zichtbaarheid voor achteropkomende voertuigen, waardoor de veiligheids- en technologiestandaarden worden verhoogd. Het 2025 model introduceert ook de Forward Collision Warning (FCW) functie, die de rijder waarschuwt voor mogelijke botsingen met het voorliggende voertuig.

Motor:
De verlengde deactiveringsstrategie van de achterste cilinderbank optimaliseert het verbruik effectiever dan ooit tevoren. Terwijl de vorige modellen de achterste cilinderbank alleen uitschakelden als de motor stilstond, grijpt het systeem nu in tijdens het rijden, waarbij het aantal actieve cilinders wordt verminderd als er weinig vermogen wordt gevraagd, bijvoorbeeld tijdens lange ritten op de snelweg. Deze innovatie verlaagt de uitstoot en het brandstofverbruik en zorgt voor soepeler rijden en lagere kosten.

Chassis 2:
Het aluminium monocoque frame is licht en compact en biedt een solide basis voor nauwkeurig en responsief rijden. Het draaipunt op de aluminium dubbelzijdige achterbrug is verplaatst en ligt nu 1 millimeter hoger, waardoor het anti-squat effect is versterkt en de stabiliteit en precisie zijn toegenomen, met name tijdens sportief rijden en bij volle belasting. De nieuwe gesmede velg, verkrijgbaar in geselecteerde uitrustingsstukken of als accessoire, is 2 kg lichter dan de as en verbetert het rijgedrag door richtingsveranderingen te vergemakkelijken. De lagere roterende massa zorgt voor een verminderd gyroscopisch effect.

Design:
Met zijn geaccentueerde proporties straalt het nieuwe design van de voorkant dynamiek en sportiviteit uit, terwijl het uitstekende aerodynamische bescherming voor rijder en passagier blijft garanderen. Het vooraanzicht accentueert de gedurfde houding van de Multistrada V4.

Customisation:
De nieuwe Multistrada V4 kan zorgvuldig worden aangepast voor een nog luxueuzere ervaring op maat. U kunt kiezen uit drie kleuren voor de carrosserie, kunststof of aluminium koffers, drie verschillende wielopties en vijf sierlijsten. Daarnaast heeft u toegang tot een reeks accessoires, zoals gesmede of spaakwielen, uitlaatsystemen en ergonomische oplossingen voor het zadel en de ophanging van rijder en passagier, die direct af fabriek als optie verkrijgbaar zijn.

Standaard 4 jaar fabrieksgarantie!

Ducati Amsterdam 
Wij zijn te bereiken op tel: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
© 2000 - 2025 Motoroccasion