Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 950 - 2018

Garantie: Nee
29000 Km
Wit
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Net een grote Desmo beurt gehad bij Ducati aantoonbaar met factuur van 2300 euro. Aantoonbare historie met facturen en boekjes. Eerste eigenaar. Een aantal leuke opties.




Enduro, 1200, 1260 , adventure, tiger, V2, 950 S

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
Bagagerek, Bochten ABS, Handkappen, Handvat verwarming, houder GPS, In hoogte verstelbare ruit, Middenbok, motor slip regeling, spaakvelgen, Traction Control, Originele topkoffer ,Handvatverwarming , aluminium handkappen/beugel ,V-Tech hendels , Nieuwe Givi tanktas, Navigatiesteun , Topkoffer, Ducati led knipperlichten, valbescherming motorblok.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion