Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 821 - 2016

€ 7.777,- € 8.490,-
22651 Km
Rood
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

AMT MOTORS SUPER SALE ALLEEN DEZE MAAND WEES ER SNEL BIJ WANT WEG IS PECH!!!
De Ducati Monster 821 is een naked bike die in 2014 door Ducati is geïntroduceerd. Het is een op instapniveau gericht model in de Monster-lijn, en wordt aangedreven door een 821 cc Testastretta 11° vloeistofgekoelde V-twin-motor. De Monster 821 is uitgerust met een trellisframe, een aluminium swingarm en upside-down voorvorken. Hij heeft ook Brembo-remmen en ABS.

De 2016 Ducati Monster 821 is beschikbaar in drie kleuren: rood, wit en zwart. Het model in rood is de meest populaire kleur.

De Ducati Monster 821 is uitgerust met drie rijmodi:

  • Sport: deze modus is ontworpen voor maximale prestaties. Het levert de volledige 112 pk van de motor en heeft de meest agressieve gasrespons.
  • Touring: deze modus is ontworpen voor comfort en rijplezier. Het levert een verminderd vermogen van 95 pk en heeft een zachtere gasrespons.
  • Urban: deze modus is ontworpen voor stedelijk rijden. Het levert een verder verminderd vermogen van 75 pk en heeft de meest zachte gasrespons.

De Ducati Monster 821 is ook uitgerust met Ducati Traction Control (DTC). DTC is een tractiecontrolesysteem dat wielspin helpt voorkomen. Het systeem is in acht niveaus verstelbaar, van niveau 1 (minst gevoelig) tot niveau 8 (meest gevoelig).

De 2016 Ducati Monster 821 is een populaire motorfiets vanwege zijn vermogen, handling en styling. Het is een goede keuze voor rijders die op zoek zijn naar een leuke en opwindende naked bike.

  • Wij vinden het fantastisch dat uw deze motor bij ons heeft gevonden. Heeft u vragen over deze motor of de beschikbaarheid, neem dan gerust contact op met onze showroom op 0174-764946

    Waarom koopt u bij AMT Motors:
    - Ruim 2500 m2 showroom met motorplezier.
    - Altijd 250 top occasions op voorraad. Zie ook onze andere advertenties!
    - Hét juiste adres voor betaalbare motoren mét garantie.
    - Garantie mogelijkheden van 3, 6, 12 tot 24 maanden*
    - 10 Dagen GRATIS ALL-RISK verzekering bij aanschaf motor*

    Wat kunt u nog meer verwachten bij AMT Motors:
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk*
    - Ruim keuze 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
    - Professionele werkplaats voor onderhoud van alle motormerken!
    - Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot reparatie.
    - Uitgebreide shop met Motorkleding, Helmen, ART4 sloten en accessoires.  
    - Bezoek ook eens onze gezellige showroom, de koffie staat klaar!
    - Geniet nu van extra veel voordeel, scherp geprijsde motoren, kortingen tot wel € 1000,-  en enorme ruime keuze!!

    Financiering: 
    - ACTIE: 50/50 DEAL, nu rijden, betaal 50% van de motor aan en de     andere 50% gespreid in een door u zelf te bepalen looptijd.
    - Verschillende mogelijkheden voor zowel prive als zakelijk.
    - Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl

    Uw motor VERKOPEN? 
    Vertrouwd en zonder zorgen, Contant geld/ per bank + officieel RDW vrijwaringsbewijs.

    *Vraag naar de voorwaarden aan uw verkoopadviseur, zet en type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie is met zorgvuldigheid opgemaakt, maar door de complexiteit kan er soms een afwijking zijn. Informeer naar de opties die voor u belangrijk zijn. Op deze advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden.

    Openingstijden Showroom
    Dinsdag 9.00 - 17.30 uur
    Woensdag 9.00 - 17.30 uur
    Donderdag 9.00 - 17.30 uur
    Vrijdag  9.00 - 17.30 uur
    Zaterdag 9.00 - 16.00 uur
    Zondag & Maandag gesloten

    Bezoekadres:
    Braillestraat 1a
    2691HX 's-Gravenzande
    Zuid-Holland
    Tel: 0174-764946


Opties en Accessoires:
ABS, gear indicator, Originele uitlaat, Rij-Modi, Seatcover, sport kentekenplaat houder, sport knipperlichten, Traction Controle, Velgstriping




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AMT Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion