 |
Motor | Testastretta 11 ° L -Twin , 4 Desmo bediende kleppen per cilinder , vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 94|67,5 |
Cilinder inhoud | 937 |
Comp. verhouding | 13.1:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Magnetti Marelli electrische injectie, ride-by-wire systeem |
Ontsteking | |
Vermogen | 113|83.1|9,000 |
Max. koppel | 97,9|7,500 |
Koppeling | Slipper en zelf- servo natte meervoudige plaatkoppeling met mechanische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | 43mm USD vork |
Vering achter | Progressieve koppeling met instelbare veervoorspanning en uitgaande demping Sachs monoshock . Remote hydraulische veervoorspanning . Aluminium enkelzijdige achterbrug |
Remmen voor | 2 x 320 mm semi - zwevende remschijven , radiaal gemonteerde Brembo monobloc remklauwen , 4 - zuiger 2 -pad , radiale pomp met verstelbare hendel , met Bosch ABS standaard |
Remmen achter | 245mm schijf , 2 - zuiger zwevende remklauw met ABS als standaarduitrusting |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail, 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail, 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,485 |
Lengte | 2,100 |
Breedte | 860 |
Hoogte | 1,150 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 187 |
Leverbare kleuren | Red |
Beschrijving | Voorzien van een windscherm en zijtassen , en speciaal ontworpen ergonomie voor extra comfort , breekt de Hyperstrada 939 de regels en drijft het hyper -concept naar nieuwe horizons . Dankzij Bosch ABS en DTC voor maximale controle , heeft elke bocht het gevoel van vrijheid en reizen. |