Nieuwsbrief:

DUCATI  DIAVEL V4 - 2024

Garantie: Ja
725 Km
ROOD
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dare to be Bold

De Diavel V4 is gespierd, sportief, overdreven en elegant tegelijk, in staat om in elke context de aandacht te trekken, en verenigt schijnbaar uiteenlopende technische, dynamische en stilistische kenmerken, zoals die van sport nakeds en muscle cruisers.

De opwindende prestaties van de V4 Granturismo motor worden gecombineerd met een verrassende wendbaarheid en dynamiek voor een dergelijke motorfiets.

V4 Granturismo: de onbetwiste hoofdrolspeler
In de filosofie van de Diavel is de motor de spil waar alles om draait: prestaties, karakter en stijl. Daarom begonnen de Ducati ontwerpers met de V4 Granturismo, waardoor deze de ster van alle ontwerpelementen werd, met het mechaniek prominent in beeld als onderscheidend kenmerk.

Muscle-cruiser met supersport persoonlijkheid
Met een stalen brandstoftank met een geanimeerde, sculpturale vorm die doet denken aan Ducati supersportmotoren, is de staart licht, slank en scherp. De luchtinlaten vormen een brekend element in het zijaanzicht, die alle gespierde kracht overbrengen.

Karakter en uniekheid zitten in de details
Het LED-dagrijlicht aan de voorzijde heeft een dubbele C-vorm. Het achterlichtcluster bestaat uit een serie punt-LED's onder de staart, met een zeer origineel design dat de dubbele C van de DRL herhaalt en niet onverschillig kan laten.

LEES MEER
Verrassend licht
De Diavel V4 heeft een chassis met een monocoque frame en een enkelzijdige achterbrug, beide van aluminium, wat in combinatie met de lichtheid van de V4 Granturismo resulteert in een leeggewicht zonder brandstof van 223 kg, een besparing van meer dan 13 kg ten opzichte van de Diavel 1260 S.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bowdenkabel" betekent: Wat nu iedereen als de meest vanzelfsprekende zaak beschouwt voor de bediening van carburateur, rem en koppeling, namelijk door middel van een binnen- en buitenkabel, staat vanaf het begin van deze eeuw bekend als de Bowdenkabel. Het was de Engelse firma Bowden Wire Ltd uit London die deze innovatie introduceerde. De binnenkabel bestaat uit vele dunne staaldraden die als een touw in elkaar zijn gedraaid. Deze binnenkabel beweegt in de lengterichting in een buitenkabel, een flexibele spiraalvormige omhulling die uit verenstaal is gewikkeld. Het grote voordeel van de Bowdenkabel is dat deze zich in de moeilijkste bochten laat wringen zonder de binnenkabel te beknellen of aan duurzaamheid in te boeten, mits goed gesmeerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion