Nieuwsbrief:

DKW  RT 175 - 1956

Garantie: Nee
52853 Km
ZWART
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
dkw - rt-175
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

DKW RT 175/S


- Kenteken: SR-09-68
- Merk: DKW
- Model: RT 175/S
- Tellerstand: 52853 KM
- Carrosserievorm: Overig
- Bouwjaar: 1956
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 175 cc
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- Restauratie object


Schuurvondst, geheel originele DKW RT 175/S uit 1956, Origineel Nederlands geleverd linnen kenteken is er bij maar moet opnieuw geactiveerd worden bij de rdw, motorfiets is voor restauratie en motor zit op dit moment vast.
prijs is op basis van "zo mee"

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 
Opties en Accessoires:
Restauratie object




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion