Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT-X - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
.
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Schade: schadevrij

CFMoto 800 MT-X


- Merk: CFMoto
- Model: All-road
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2025
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 799 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 214 kg
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Spaakwielen


De 800MT-X kan zowel op ruw terrein als op asfalt uit de voeten en stelt toerliefhebbers in staat om wildere oppervlakken en verborgen bochten te ontdekken. Hij is bedreven op elke ondergrond. Laat geen plek onontdekt.
Soepele, krachtige motor nu met meer koppel
De 800MT-X is uitgerust met een vloeistofgekoelde 799cc inline tweecilindermotor met brandstofinspuiting. Deze compacte motor levert het ideale vermogen voor avontuurlijke ritten, met een hoog koppel en een focus op prestaties in het midden- tot hoogtoerentalgebied, waardoor hij zowel op de weg als off-road een handelbaar en controleerbaar vermogen levert. De dubbele balansassen minimaliseren trillingen en zijn voorzien van uitstekend elektronisch brandstofinjectiemanagement, wrijvingsreductie en DLC-technologie met geluidsreducerende coating.
Verbeterd voor off-road avontuur
Het lichtgewicht hoofd- en subframe wegen slechts 15,1 kg en het robuuste subframe kan gemakkelijk passagiers en bagage vervoeren, zelfs in de zwaarste off-roadomstandigheden. De hellingshoek en het spoor van de voorzijde van de 800MT-X zijn aangepast voor een perfecte balans tussen stabiliteit en rijgedrag, waarbij rekening is gehouden met zowel het comfort op de weg over lange afstanden als de wendbaarheid in het terrein. Tegelijkertijd zorgen de verlaagde, zadelvormige brandstoftank, de 21“ voorwielen en 18” achterwielen en de bodemvrijheid van 240 mm voor extra vertrouwen bij de rijder.

Stevige vering voor gevarieerd terrein
De 800MT-X is uitgerust met een 48 mm upside-down voordemper met 230 mm veerweg en 20 standen instelbare voorbelasting om zich aan te passen aan veranderende wegen en trails. De achterschokdemper heeft ook een veerweg van 230 mm, 20 standen instelbare voorbelasting en instelbare ingaande/teruggaande demping voor het rijden op diverse ondergronden.
Klaar voor lange reizen
Elk vertrek is een reis verder. De 800MT-X is uitgerust met een brandstoftank van 22,5 liter, een comfortabel rallyzadel en elektronische bedieningselementen zoals drie rijmodi en cruisecontrol, voor een meer ontspannen en comfortabele rijervaring. Klaar voor avontuurlijke toertochten met de 800MT-X.
Geavanceerde rijhulpmiddelen
De 800MT-X zit boordevol geavanceerde rijhulpsystemen, waardoor hij het ultieme is op het gebied van rijeigenschappen en veiligheid. Hij is voorzien van slipkoppeling, ABS, 3 rijmodi, cruisecontrol, quickshifter en TCS met de 6-assige IMU van Bosch. Je vindt er ook een stuurdemper en een bandenspanningsmeter. Met al deze voorzieningen kun je vol vertrouwen ruwe wegen of gladde snelwegen trotseren, wetende dat je wordt ondersteund door de beste rijveiligheid.

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Spaakwielen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion