Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2023
Nieuw verkocht en onderhouden door Goedhart Motoren. Met resterende fabrieksgarantie.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC |
Boring x slag | 88|65.7 |
Cilinder inhoud | 799 |
Comp. verhouding | 12.7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | EFI |
Vermogen | 95|70|9000 |
Max. koppel | 77|6600 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | KYB upside-down-telescopisch, instelbaar |
Vering achter | KYB monoshock, instelbaar |
Remmen voor | dubbele 320 mm remschijf met radiale remklauwen |
Remmen achter | Enkele remschijf 260mm |
Voorband | 110/80 R19 Maxxis |
Achterband | 150/70 R17 Maxxis |
Wielbasis | 1531 |
Lengte | 2234 |
Breedte | 853 |
Hoogte | 1277 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Twilight Blue |
Beschrijving | De weg die voor ons ligt, is niet altijd duidelijk gedefinieerd. Op elk pad, en rond elke onbekende bocht, wachten nieuwe ontdekkingen. Soms weet je niet waar je heen moet, maar heb je niets liever.
Dompel je onder in de vrijheid, in die adrenaline-flow, in sterke emoties. Bij het rijden gaat het er uiteindelijk niet om wat de fysieke bestemming is, maar welke mentale reis je aflegt. Elke rit is inspirerend.
Met de CFMOTO 800MT Touring wordt uw kompas opnieuw ingesteld. Bekijk ook de CFMOTO 800MT Sport. |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 | Bodegraven, Zuid-Holland |
 | 0172-650005 |
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken