Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2025

250 Km
Wit
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CF MOTO 450 SR

250 km op de teller, ingeruild door de 1e eigenaar.
Deze 81 jarige man heeft toch liever iets waar hij rechter op zit dus heeft hem ingeruild op een 450 NK.

Daarom nu extra scherp te koop, €6999,-


Met 5 jaar garantie.


De heerlijke 450cc parraleltwin met de 270 graden krukas geeft een prachtig geluid ook met de originele uitlaat.
Lekker vermogen voor de beginnende sportieve rijder.
Met een vederlichte koppeling ga je echt nooit een vermoeide hand krijgen door het koppellen.

Dit 450cc blok is te vinden in meerdere modellen van CF Moto, wij hebben ondertussen al veel klanten blij kunnen maken met deze modellen.
En hebben de nodige feedback gehad, dit is echt een goed blok en valt eigenlijk niemand tegen.
Natuurlijk geen PK monster maar in deze klasse misschien wel het fijnste blok wat het geeft.

Kom zeker een keer langs om te kijken, zitten en luisteren.
Bij serieuze interesse is een proefrit natuurlijk ook mogelijk.
De koffie staat in ieder geval altijd klaar.

Op cfmotobenelux.com vind je alle informatie over deze motor. 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion