Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 CLC - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ook deze 450CL-C is vanaf nu te bezichtigen en te rijden bij ons op de Veemarkt in Amsterdam.

Wij - de Motorzaak Amsterdam - zijn jouw trotse exclusive A-Merk dealer van CF Moto, en we verwelkomen je graag in ons showroom om je meer te vertellen over deze geweldige motorfiets en het merk erachter. Tot snel op de Veemarkt

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Meer dan een cruisermotorfiets is de 450CL-C de perfecte samensmelting van detail en klassiek, waarbij het cruiserdesign naadloos overgaat in een geest van grenzeloze vrijheid. Het verfijnde ontwerp is een eerbetoon aan de klassieke allure, terwijl de geest van vrijheid je meeneemt op een reis van cool cruisen. In het zadel van de 450CL-C gaat het niet alleen om comfort, maar om het nastreven van je ware zelf. De 450CL-C is een meesterwerk van gestroomlijnd design dat bij elke blik boeit. Het exterieur heeft de allure van een klassiek tijdperk, wat wordt benadrukt door de zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. Het naamplaatje uit 1989 en het logo met zilveren ring zijn een eerbetoon aan het erfgoed en vieren een tijdloze nalatenschap. De ultragepolijste brandstoftank is een statement van verfijning en weerspiegelt de wereld eromheen. Als aanvulling op de esthetiek verlicht een klassieke ronde koplamp de weg voor je, terwijl het geïntegreerde achterlicht een blijvende indruk achterlaat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen. John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
© 2000 - 2025 Motoroccasion