Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 CLC - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 60 Maanden
  • Cool Life Cruising
    Meer dan een cruisermotorfiets is de 450CL-C de perfecte samensmelting van detail en klassiek, waarbij het cruiserdesign naadloos overgaat in een geest van grenzeloze vrijheid. 
    Het verfijnde ontwerp is een eerbetoon aan de klassieke allure, terwijl de geest van vrijheid je meeneemt op een reis van cool cruisen. 
    In het zadel van de 450CL-C gaat het niet alleen om comfort, maar om het nastreven van je ware zelf.

    De 450CL-C is een meesterwerk van gestroomlijnd design dat bij elke blik boeit. 
    Het exterieur heeft de allure van een klassiek tijdperk, wat wordt benadrukt door de zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. 
    Het naamplaatje uit 1989 en het logo met zilveren ring zijn een eerbetoon aan het erfgoed en vieren een tijdloze nalatenschap. 
    De ultragepolijste brandstoftank is een statement van verfijning en weerspiegelt de wereld eromheen. 
    Als aanvulling op de esthetiek verlicht een klassieke ronde koplamp de weg voor je, terwijl het geïntegreerde achterlicht een blijvende indruk achterlaat.

    Comfort en stijl
    450CL-C 's sterke hartslag op de weg herdefinieert cruiserprestaties. 
    Met een indrukwekkend maximumvermogen van 30 kW bij 8000 t/min en een zorgvuldig gekalibreerd koppel bij lage toerentallen, dat een maximumkoppel van 42 Nm bereikt
    bij 6250 t/min, belichaamt hij de allure van cruiserrijden.
    De krukashoek van 270° en de dubbele balansas zorgen samen voor een rit die even soepel als gecontroleerd is, zodat trillingen het plezier van je reis nooit verstoren.
    De innovatieve Gates riemaandrijving, die een vleugje moderne techniek toevoegt aan de klassieke cruiser, brengt het vermogen efficiënt over en straalt tegelijkertijd 
    raffinement uit. De 450CL-C vindt de balans tussen comfort en stijl. Met een zithoogte van 690 mm hult hij de rijder in puur comfort. Het lederen zadel is behandeld met de 
    baanbrekende Pinstripe® Retro-technologie. Door ongeëvenaard comfort te combineren met tijdloze stijl wordt elke rit een belichaming van ware cruising spirit. 
    Het gewicht van 181 kg zorgt voor stabiliteit tijdens het rijden.

    450CL-C brengt innovatie in de ervaring met een 3,6" retro stijl rond TFT gebogen display, dat navigatieprojectie ondersteunt, met ingebouwde schakel- en uitdoofherinneringen. 
    Deze intelligente technologie verhoogt het rijplezier. De T-box maakt naadloze voertuig-telefoon connectiviteit mogelijk en biedt functies zoals OTA upgrades, MotoPlay, 
    beveiligings- en antidiefstalfuncties, track recording en real-time weergave van voertuiginformatie via de CFMOTO RIDE app. Dit verbetert de rijervaring door gemak binnen 
    handbereik te brengen.

Opties en Accessoires:
5 inch tft display, 60 maand garantie, 270° krukas, 449 cc 30 kw parralel twin, A2 motorfiets, Benzine capaciteit 12l, Beschikbaar in ruby red & nebula black, Bluetooth connectiviteit, Droog gewicht 185 kg, Geadvanceerde motortechnologie gedeeld met ktm, Gratis bezorging door heel nederland!*, J. juan (by brembo) abs remmen, Led richtingaanwijzers met uitdooffunctie, Navigation via cf moto app, Riemaandrijving (voor weinig onderhoud), Tractiecontrole, Zadel hoogte 690 mm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AJS MATCHLESS in 1913 - In 1913 introduceerde A.J.S. een versie van het model D met een zijspan. De zijspankoetswerken werden betrokken van C. W. Hayward, een plaatselijke producent. Charles Hayward Charles William Hayward werd geboren in Wolverhampton op 3 september 1892. Hij begon met het werken als een assistent-engineer Joseph Evans, Culwell Foundry, Heath Town. Op de leeftijd van 19 lentes huurde hij een redelijke werkplaats in een kolenpakhuis. Hij nam daarbij een metaalbewerker aan om hem te helpen bij het produceren van mallen voor de handel. In 2 jaar wist hij £2,000 bijeen te verdienen wat in die tijd een hoop geld was. Met de ontwikkeling van de fiets en motorfietsindustrie begon hij met het abriceren van zijspannen met een stalen ronde buis chassis. De verkoop liep goed en Charles zette alles over naar het produceren van zijspankoetswerken. Onder Charles klanten bevond zich o.a. ook Sunbeam. A.J.S. werd een goede klant omdat het D-model een goed verkopend produkt werd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion