 |
Motor | vloeistofgekoelde 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 80|49.7 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 13.0 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 193|142|13.000 |
Max. koppel | 112|9.750 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | constant-mesh 6-versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | >200 |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 46 mm, in- en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 120 mm. |
Vering achter | dubbelzijdige swingarm van gegoten aluminium, continue instelbare in- en uitgaande demping (hoge en lage snelheden). Veeruitslag 130 mm. |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 220 mm, dikte 5 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.432 |
Lengte | 2.056 |
Breedte | 826 |
Hoogte | 1.138 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 183 (rijklaargewicht 204) |
Leverbare kleuren | Acid Green Metallic. Mineral Silber metallic. Thunder Grey Metallic. Motorsport Alpinweiß uni / Lupinblau met. / Magmarot uni. |
Beschrijving | Wanneer wij een superbike bouwen, is alleen het beste goed genoeg. Zoals de allernieuwste ontwikkelingen, waaronder een aluminium brugframe, radiaal remsysteem, een supersportief ‘tail-up nose-down’ design en trendy kleuren. Plus voor de berijder de ultieme combinatie van elektronische veiligheidssystemen: het eerste echte race-ABS, dat alleen op het achterwiel als ook compleet uitschakelbaar is, en Dynamische Tractie Controle (DTC), dat verschillende niveau’s van driften toestaat. |