Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 R - 2022

Garantie: Ja
15791 Km
LIGHT WHITE/RACING BLUE/RACING RED
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2018 - 2025
Modelcode: K53
Typenummer: 0J71

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 18 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 217 x 85 x 113 cm

Interieur
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 23-09-2025
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Adaptief demping systeem, Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth, Buddyseat Sport (0252), Comfort-pakket, Connected services, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Design uitlaat (019F), Dynamic-pakket, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Handvatverwarming, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Keyless start, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, Motorspoiler (0580), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro, Schakelassistent Pro (0222), SC Project exhaust, Stijlvariant Sport (0451), Tankcover Pure (0253), Teleservices (06AE), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Windscherm sport (0560), Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion