Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2010

Garantie: Ja
53063 Km
Antraciet grijs
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: BMW r 1200 gs adventure uit 2010 met slechts 53.063 km.

Dit is het populaire DOHC model (2010 t/m 2013) met 110pk, het laatste en beste luchtgekoelde motorblok van bmw. (Kijk naar zwarte plastic afdekkapje van de cilinderkop, verticaal=dohc)

Deze motor verkeerd in de staat zo wij hem het liefst zien, vrij van corrosie, vol opties en perfect onderhouden. Ongetwijfeld één van de mooiste DOHC gsa’s die momenteel te koop staat. Kom langs en de motor spreekt voor zich.

Fabrieksaf voorzien van:
- ABS (Anti blokkeer systeem)
- ESA (elektrisch instelbare vering)
- ASR (Anti slip regeling)
- BMW Aluminium koffer set
- BMW valbeugels
- BMW cilinder beschermers
- BMW spots/verstralers
- Middenbok
- Handkappen
- Handvat verwarming

Extra accessoires zijn:
- Touratech wind deflector (afneembaar)
- Wunderlich cruise control
- Puig hugger / spat kap
- Druppel laad punt
- 12V USB aansluiting 
Onderhoudshistorie aanwezig met stempels en groot en deels ook nog de facturen van wat er precies is gedaan. Laatste onderhoudsbeurt zeer recent bij 50.515 km op 23-10-2024:
- Motorolie + filter 
- Versnellingsbak olie
- Bougies 
- Luchtfilter 
- Accu
- Remblokken voor vervangen
- Remvloeistof vervangen
- Verbeterde startmotor 
- Dynamo snaar
- Klepspeling controle 
- Nieuwe banden bij 49.598 km, dus nog erg veel profiel!
Allemaal uitgevoerd voor de BMW specialist met factuur voor handen t.w.v. €1860,- doe er je voordeel mee.

Rijklaar meeneemprijs: €11.499,-
Tegen meerprijs: 
- SW motech tanktas + houder
- TomTom rider 550 premium + anti diefstal
- ABUS sledge schijfremslot + houder

Tegen prijsmindering: zonder koffers

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion