Nieuwsbrief:

BMW  R 100 RT CLASSIC - 1995

95626 Km
Grafiet-Arktisgrijs
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze R 100 RT Classic is een prachtig eerbetoon aan de heerlijk smeuge 980 cm³ boxermotor. BMW zou in 1995 afscheid gaan nemen van deze motor omdat de K100 reeks toen kwam opdagen. Gelukkig zijn ze op hun stappen teruggekomen en leeft het boxerhart nog steeds in hun gamma. De R 100 RT Classic is dus slechts 1 jaar gemaakt wat hem een mooie klassieker in ieders verzameling maakt. 

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, kuipdelen, andere, Originele uitlaat, Special Paint, Uitlaat verchroomd, Valbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion