Nieuwsbrief:

BMW  F 900 R - 2023

Garantie: Ja
2517 Km
LIGHT WHITE/RACING BLUE/RACING RED
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: dec. 2019 - 2025
Koppel: 92 Nm
Afmetingen (LxBxH): 214 x 82 x 113 cm
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 216 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Aantal eigenaren: 2
Fabrieksgarantie tot: 23-06-2028

Deze F 900 R is nieuw bij ons gekocht.
Let op motor heeft nog lopende fabrieksgarantie tot juni 2028

Motor is nog niet gepoetst
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Active pakket, Anti Blokkeer Systeem, Bluetooth, Comfort pakket, Connectivity, Diefstalalarmsysteem, Dynamic Traction Control (DTC), Elektronisch Stabiliteits Programma, Keyless Ride, LED koplampen, M Endurance ketting, Metaalkleur, Motorspoiler, MSR Motorsleepmomentregeling, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Stijlvariant Sport, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion