Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GT - 2018

Garantie: Nee
85681 Km
BLAUW
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW F800GT    F 800 GT
Bouwjaar 2018
85681 Kilometers en altijd Dealer onderhouden met stempels en loopt als nieuw.
800 cc 2 Cilinder met 90 Pk en hoop koppel en super betrouwbaar motorblok.
Bomvolle 800GT met de volgende optie's
Abs
ESA

Handvatverwarming
Rijmodus Pro
Boordcomputer
Asc
Zijkoffers
Middenbok
12 Volt aansluiting

Bandjes zijn als nieuw en recent beurt gehad.
Door de Belt aandrijving weinig onderhoud en stoere looks
Deze F800GT staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste Prijs 5990 Euro en is al aan de hoge kilometers stand aangepast want normaal kost dit bouwjaar 2000 euro meer.
 Tel nr 0622236308





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion