Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2019, 50424 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2019, 20500 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2019, 24233 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2019, 17809 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2020, 3656 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 8400 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 8700 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2021, 12050 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2021, 6953 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2021, 10400 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2021, 9366 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2021, 15600 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2021, 9250 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2022, 4550 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2022, 37209 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2023, 501 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2023, 4830 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2023, 8853 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2024, 5904 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2024, 5000 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion