Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV 1000 R - 2004

Garantie: Ja
25000 Km
Zwart
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om een circuit klaar Aprilia RSV 1000 R. Deze motor beschikt over een quickshifter, sport uitlaat en een race kuip.
Motor is afgesteld bij Ten Kate op de testbank met 134pk op het achterwiel.
Motor komt zonder garantie!

  • Bij motorfietsen met een verkoopprijs onder de €3450,- hanteren wij geen servicepakket maar directe meeneemprijzen. Wil u alsnog onderhoud bij de verkoop dan is dat uiteraard mogelijk. Vraag naar de voorwaarden.

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bent u bij ons aan het juiste adres.

    Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten

Opties en Accessoires:
race kuip, Powercomandor 5, Quickshifter, Open airbox, Z.G.A.N. Koppeling, Sportuitlaat, Rem/schakelset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion