Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 660 35 KW - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Dark kraken
aprilia - rs-660-35-kw
aprilia - rs-660-35-kw
aprilia - rs-660-35-kw
aprilia - rs-660-35-kw
aprilia - rs-660-35-kw
aprilia - rs-660-35-kw
aprilia - rs-660-35-kw
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Aprilia RS 660 is de benchmark van de nieuwe generatie lichtgewicht, high-performance motoren, een segment dat gecreëerd is om de nieuwe kijk op sportiviteit te belichamen. Ontdek de perfecte balans tussen vermogen, wendbaarheid en geavanceerde technologie, die wordt bevestigd door de successen die de RS 660 behaalt in al de kampioenschappen waaraan hij deelneemt. De prestaties van de RS 660 zijn zowel op de weg als op het circuit uitmuntend, dankzij zijn krachtige Euro 5+ tweecilindermotor, race-aerodynamica met winglets en geavanceerde APRC-pakket. Voor wie op zoek is naar adrenaline, legt de felbegeerde en langverwachte RS 660 Factory-versie de lat hoog met Öhlins-vering, premium onderdelen, een pure raceziel en een effectieve topsnelheid van 240 km/u.
  • Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 2 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion