Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 457 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
OPALESCENT LIGHT
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwe Aprilia RS 457 OPALESCENT LIGHT 0 km 2024

Aprilia RS 457 – De Toekomst van Sportmotoren!

Ben je op zoek naar een motor die prestaties, stijl en technologie verspreidt? Maak kennis met de Aprilia RS 457

Kenmerken:
  • Krachtige 457cc parallel-twin motor 
  • Moderne technologie
  • Sportief design geïnspireerd
  • Lichtgewicht chassis 
  • Geavanceerde remsystemen
  • Laag brandstofverbruik 
De nieuwe  RS 457: geavanceerd en scherpzinnig

De uitstekende prestaties van de Aprilia RS 457 zijn het resultaat van compromisloze, geavanceerde technische oplossingen, zoals een aluminium frame waarin de motor is geïntegreerd. De verstelbare voorvork en remmen met ABS voor en achter en dual-mapping zorgen ervoor dat je altijd maximale controle hebt.

Nog meer vermogen zou illegaal zijn

De Aprilia RS 457 wordt aangedreven door een ultramoderne vloeistofgekoelde parallelle tweecilindermotor met dubbele nokkenastiming en vier kleppen per cilinder, die een vermogen van 35 kW levert, het maximum voor een motorfiets die met een A2-rijbewijs mag worden bereden. Met een drooggewicht van slechts 159 kg levert dit alles een vermogen-gewichtsverhouding op die de Aprilia RS 457 simpelweg onverslaanbaar maakt. 

De Aprilia RS 457 transformeert technologie in een sportieve troef. Ride by Wire werd voor het eerst geïntroduceerd in de MotoGP door Aprilia Racing en is nu terug te vinden in de 457, met drie rijmodi die het vermogen, het koppel en de traction control (ook met drie settings) regelen. De elektronische Quickshifter, leverbaar als fabrieksoptie, is ook precies wat je van een sportmotor mag verwachten, terwijl het TFT-kleurenscherm van 5 inch en de verlichte knoppen op het stuur ervoor zorgen dat je de bediening binnen handbereik hebt.

Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!

Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

De openingtijden zijn:
Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00  ook op afspraak)
Zaterdag 9:00 tot 16:00

Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi



  • Snelle levering en direct uit voorraad.


    incl. Afleveringskosten 2 jaar garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom! 



    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion