Nieuwsbrief:

Ninemotors

Alle motoren van Ninemotors
27 motoren gevonden
BMW R 1100 R
BMW R 1100 R
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1995, 53604 Km
SUZUKI UX 150
SUZUKI UX 150
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2010, 8682 Km
RIEJU TANGO 125 I SCRAMBLER
RIEJU TANGO 125 I SCRAMBLER
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2020, 7627 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2016, 53179 Km
HONDA VFR 800 FI
HONDA VFR 800 FI
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1999, 61700 Km
PIAGGIO X7 250
PIAGGIO X7 250
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2008, 13130 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 72285 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1999, 40521 Km
YAMAHA YP 400 MAJESTY
YAMAHA YP 400 MAJESTY
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2010, 27502 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER
TRIUMPH TIGER EXPLORER
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2012, 82424 Km
SUZUKI V-STROM 650 XTA ADVENTURE
SUZUKI V-STROM 650 XTA ADVENTURE
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2016, 60942 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2002, 71084 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE CLASSIC SOFTAIL FLHC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE CLASSIC SOFTAIL FLHC
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2000, 38395 Km
KAWASAKI NINJA ZX 250 R
KAWASAKI NINJA ZX 250 R
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2009, 34659 Mls
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2009, 43260 Mls
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2001, 40400 Km
HONDA XL 1000 V VARADERO ABS
HONDA XL 1000 V VARADERO ABS
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2007, 58273 Km
APRILIA RST MILLE FUTURA
APRILIA RST MILLE FUTURA
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2003, 42225 Km
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1998, 60114 Km
HONDA CB 1000 R
HONDA CB 1000 R
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2009, 35837 Km
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion