Nieuwsbrief:

Cama Motoren

Welkom bij Cama Motoren! Wij hebben jonge tweedehands motoren en scooters. Onze motoren en scooters zijn zeer scherp geprijsd, tevens bieden wij u garantie op motorfietsen vanaf € 5.000. Wij richten ons vooral op Super Sport motoren, echter hebben wij ook diverse andere categorieën, zoals sport/tour, naked bikes, choppers, streetfighters en cruisers. De scooters zijn zonder uitzondering recent, en natuurlijk hebben we ze in alle soorten! Onze voorraad wisselt dagelijks! Tevens kunt u bij ons terecht voor onderhoud en reparaties aan uw motorfiets, wij werken dan ook met de beste materialen en uitsluitend A-merken. Voor het vervangen van banden, remschijven, ketting en tandwielen enz. bent u bij ons aan het juiste adres. Wij voeren ook kunststof reparaties uit, wij zijn daarmee uniek in deze regio. Wij kunnen zonder uitzondering u heel snel van dienst zijn, lange wachttijden zijn hier niet aan de orde! Ook in onderhoud en reparaties zijn wij scherp geprijsd!
Alle motoren van Cama Motoren
28 motoren gevonden
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2021, 9000 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2008, 6700 Km
KAWASAKI Z900 SE
KAWASAKI Z900 SE
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2022, 19500 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2003, 22000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2021, 8000 Km
DUCATI 916 SPS
DUCATI 916 SPS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
1997, 21000 Km
DUCATI STREETFIGHTER V4
DUCATI STREETFIGHTER V4
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2020, 20000 Km
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
€ 35.500,- p/mnd klik hier
2018, 1967 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 9.450,- p/mnd klik hier
1992, 23000 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2008, 42750 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2018, 10500 Km
DUCATI 1199 SUPERLEGGERA
DUCATI 1199 SUPERLEGGERA
€ 54.950,- p/mnd klik hier
2014, 1300 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA SCREAMIN EAGLE CVO FLHTCUSE
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA SCREAMIN EAGLE CVO FLHTCUSE
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2011, 31000 Km
DUCATI 900 SL
DUCATI 900 SL
€ 9.750,- p/mnd klik hier
1997, 31000 Km
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
€ 7.500,- p/mnd klik hier
1994, 39000 Km
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2020, 53250 Km
DUCATI 1098
DUCATI 1098
€ 35.000,- p/mnd klik hier
2009, 13000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER ROADSTER XL 1200 CX
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER ROADSTER XL 1200 CX
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2020, 12500 Km
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2009, 42750 Km
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion