Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2019

22226 Km
Zwart
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende Yamaha MT-09 SP ! De motor is compleet met onderhoudshistorie, onderhoudsboekje, reservesleutesl, tellerrapport en aankoopfactuur van de vorige eigenaar. De vorige eigenaar heeft de motor vorig jaar gekocht met 21.370 km.

Deze MT-09SP is voorzien van de volgende opties/accessoires:

- Ixil uitlaatsysteem met db killer en E-keur, nieuwprijs ruim €1000 !
- Verkorte kentekenplaathouder.
- Optimate druppellader aansluiting.
- Led verlichting.
- Barracuda knipperlichten.
- Quickshifter.
- Ohlins vering.
- Rijmodi
- ABS anti blokkeer systeem.
- TCS Tractie controle systeem.
- Startonderbreker.
- Boordcomputer.
- Gear indicator.

De motor kan indien gewenst ook geleverd worden met de originele uitlaat en originele spiegels.


Afleverbeurt en garantie is mogelijk tegen meerprijs


 
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Straver Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BUELL
© 2000 - 2025 Motoroccasion