Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 54° V-twin |
Boring x slag | 112|90.5 |
Cilinder inhoud | 1783 |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 125|92|6200 |
Max. koppel | 160|320 |
Koppeling | droge multiplaat koppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | telescopische UPS voorvork, schroefveren, oliegedempt, veerweg 130 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper veervoorspanning 7-voudig instelbaar, veerweg 118 mm |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijf |
Remmen achter | enkele 275 mm schijf |
Voorband | 130/70R18M/C 63V |
Achterband | 240/40R18M/C 79V |
Wielbasis | 1715 |
Lengte | 2485 |
Breedte | 940 |
Hoogte | 1180 |
Zithoogte | 700 |
Drooggewicht | 319 |
Leverbare kleuren | Wit, Zwart |
Beschrijving | Het high-tech 1800cc V-Twin motorblok levert gecombineerd met het Suzuki Dual Throttle Valve injectiesysteem (zelfde als op de GSX-R serie) een vermogen van maarliefst 130pk en een krachtig koppel van 160Nm. Dit maakt de Intruder M1800R één van de krachtigste cruisers in de markt! Naast het krachtige motorblok maken de sportieve upside-down vering, de radiaal gemonteerde remklauwen en de extreem brede achterband (240mm) de M1800R tot een heuse powercruiser. |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal.
De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van GAS GAS