Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  BEAR 650 - 2025

Nieuw
Golden Shadow
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Maak kennis met de Royal Enfield Bear 650, een motorfiets die retro charme en moderne kracht combineert. Gebaseerd op de Interceptor 650, is deze scrambler geïnspireerd door de iconische overwinning van Eddie Mulder tijdens de Big Bear Run van 1960. Met een opvallend scrambler-ontwerp, een 650 cc parallelle tweecilindermotor, en indrukwekkende bodemvrijheid van 184 mm, staat deze motor voor avontuur, stijl en kracht.

Ontdek de kracht van de Royal Enfield Bear 650

Aangedreven door de bekende 650 cc tweecilindermotor, levert de Bear 650 een robuuste 47 pk en 56,5 Nm koppel. Het innovatieve 2-1-uitlaatsysteem verhoogt de powerband, terwijl de motorfiets licht blijft dankzij de enkele uitlaatdemper. Deze eigenschappen zorgen voor ongekende prestaties en een soepele rit, zowel op straat als op ruigere paden.

Pure Scrambler-DNA: De Stijl en Kracht van de Bear 650

Met een iconisch scrambler-uiterlijk, retrobanden, een gecontoureerd zadel, en een opstaande zadelbeugel biedt de Bear 650 alles wat je zoekt in een scrambler. Verkrijgbaar in drie kleurstellingen – Petrol Green, Golden Shadow, en de Two Four Nine special edition – roept deze motorfiets de nostalgische energie van de Californische woestijn op.

De Royal Enfield Bear 650: Voor de Motorrijders die Vertrouwen.

De Bear 650 is ontworpen voor motorrijders die hun eigen weg willen vinden. De Showa vering, grotere bodemvrijheid en uitschakelbaar ABS maken deze motor perfect voor zowel off-road als stadsgebruik. Met een breed stuur en comfortabele voetsteunen biedt de Bear 650 niet alleen stijl, maar ook uitstekende rijprestaties en vertrouwen op elk terrein.

Beschikbare kleuren:

Golden Shadow ( € 9.499,-)

Petrol Green ( € 9.399,-)

Two Four Nine ( € 9.599,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Bear 650
Kleur Golden Shadow
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Afleveringskosten
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.199,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.499,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion