Nieuwsbrief:

KTM  990 DUKE - 2024

Garantie: Ja
603 Km
ORANGE
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Onze KTM 990 Duke Demo met 603 kilometer op de teller! Beschikt over het Tech Pack! Deze 990 Duke komt met de resterende fabrieksgarantie.

WELKOM BIJ ARIE MOLENAAR MOTORS!

In onze prachtige showroom staan meer dan 300 motoren van o.a. MV Agusta,Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Husqvarna en KTM. Zowel nieuwe als gebruikte motorfietsen van bovenstaande merken. Geïnteresseerd of gewoon zin in een lekker kopje koffie… Kom gerust langs op Einsteinweg 4 te IJsselstein.
Wij ruilen uw motor graag in.

OPENINGSTIJDEN

Dinsdag t/m vrijdag 9.00 t/m 18.00 uur
Zaterdag 9.00 t/m 17.00 uur

Arie Molenaar Motors, IJsselstein.
030-6881228.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Arie Molenaar Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion