Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki VN 900
Bj 2009
85,000km
Slijt delen in prima staat.
Zo mee prijs. €3995,00
Incl. Beurt. €4295,00
Inruil en financiering mogelijk.
Gratis maand verzekering.
Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen.
Naast alle onderhoud van uw motorfiets, en in- en verkoop van motoren zijn wij hét vertrouwd adres in Noord Groningen voor voor onderhoud en reparatie aan uw fiets, e-bike, scooter of bromfiets.
Kijk ook op www.postmamotoreneenrum.nl voor meer informatie.
Postma Motoren en Fietsen is ook AJP motorcycle dealer en premium dealer van Avalon fietsen.
Bezorgen en ophalen van uw fiets of motorfiets? Vraag naar de mogelijkheden.
Openingstijden:
- Maandag gesloten
- Dinsdag tot en met vrijdag: 08:30 tot 17:30 uur.
- Zaterdag: 09:00 tot 17:00 uur.
- 's Avonds op afspraak.
Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen
Molenweg 3b
9963PG Warfhuizen
06-24844667
postmamotoren@outlook.com
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, viertakt V-twin |
Boring x slag | 88|74.2 |
Cilinder inhoud | 903 |
Comp. verhouding | 9.5:1 |
Kleppen | SOHC, 8 kleppen, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Brandstofinspuiting: ø34 mm x 2 met dubbele smoorklep |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 50|37|700 |
Max. koppel | 78|3700 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen, sequentieel |
Verhouding | |
Overbrenging | Riem aandrijving |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbel wiegframe, staal |
Vering voor | Telescopische 41 mm voorvork |
Vering achter | Uni-Trak met gasgevulde schokdemper |
Remmen voor | Enkele 300 mm remschijf met dubbele zuigerremklauw |
Remmen achter | Enkele 270 mm remschijf met dubbele zuigerremklauw |
Voorband | 80/90-21M/C 48H |
Achterband | 180/70-15M/C 76H |
Wielbasis | 1645 |
Lengte | 2465 |
Breedte | 1005 |
Hoogte | 1065 |
Zithoogte | 680 |
Drooggewicht | 282 (rijklaar) |
Leverbare kleuren | Metallic Diablo Black, Candy Diamond red |
Beschrijving | Ongedwongen Toeren |
Bij mij kunt u terecht voor in- en verkoop van budget motoren, onderhoudswerkzaamheden en herstellingen aan fiets, bromfiets of motor. Complete revisies kunnen in overleg.
 | Warfhuizen, Groningen |
 | 0624844667 |
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa.
In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten.
De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd.
De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen.
Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI