Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1700 CLASSIC - 2009

Garantie: Ja
37051 Km
BLAUW
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2009

Zeer leuke dikke Vulcan 1700 injectie

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Cruisecontrol, Sissybar, Tassenset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion