Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC - 2012

Garantie: Ja
36300 Km
Zwart
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • (Streetglide look FLHX)
  • BTW Motor
  • Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres.

    Van Stage 1 tot en met 4 kunnen we voor u verzorgen.

    Van het leveren en monteren van onderdelen tot het perfect afstellen van uw motor op onze testbank wij hebben alles onder 1 dak.

    Voor meer informatie kunt u kijken op onze website bij Harley tuning of bellen.
    Uiteraard bent u ook altijd welkom in de winkel voor een bak koffie en een uitleg over de opties





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion