Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 1200 - 2016

Garantie: Nee
19919 Km
Rood
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette goed onderhouden originele Ducati Monter 1200
Door Moto Puro Nieuw Nederlands geleverd
Ook door Moto Puro onderhouden
Kenteken 80-mh-fl
Km stand 19919
Uiteraard met de heerlijke Termignoni Supersport uitlaten die hem laten klinken als een Leeuw
Db Killer worden bijgeleverd
Banden Pireli Diablo Rosso 3 met voldoende profiel
Ketting en tandwielen goede staat
Abs
Bar end spiegels van Rizoma ( kwaliteit)
Diverse Ducati performance items
Race dekje met daaronder de duo zit
Onderhoud history twee boekjes die zijn ingevuld
2 originele Sleutels
Kortom een mooie eerlijke goed verzorgde en onderhouden Motor
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Hofland Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion