Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 500 - 2018

18337 Km
N.v.t.
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Benelli Leoncino 500 ABS – 2018 – 35 kW – A2 geschikt – 18.337 km
 

Op zoek naar een karaktervolle motor die rijplezier en stijl perfect combineert? Deze Benelli Leoncino 500 uit 2018 is dé keuze voor rijders die van avontuur en design houden!

 

Stoere looks, soepel rijgedrag!
35 kW – A2 geschikt, ideaal voor elke rijder!
ABS voor extra vertrouwen en veiligheid!
 

Bouwjaar: 2018
Kilometerstand: 18.337 km


Klaar voor nieuwe avonturen!
 

Inruil en financiering mogelijk!
 

Niet wachten, rijden! Neem contact op:


0511-233032 |  info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion