Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2017

Garantie: Nee
21837 Km
LAVA RED
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3

Yamaha MT-07 ABS


- Kenteken: 11-MH-VH
- Merk: Yamaha
- Model: Tour
- Tellerstand: 21837 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood
- Kleurnaam: LAVA RED
- Motorinhoud: 689 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: M401E
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 172 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 3

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Korte kentekenplaathouder
- Originele onderdelen aanwezig
- Sportuitlaat (met e-keur)
- Uitneembare DB killer

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht


Zeer nette MT07 in de zeldzame  kleur LAVA RED!!

voorzien van speciale mivv uitlaat 
korte plaathouder en windscherm 

originele uitlaat en plaathouder inclusief knipperlichten aanwezig!

 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Originele onderdelen aanwezig, Sportuitlaat (met e-keur), Uitneembare DB killer, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion