Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 - 2007

Garantie: Ja
83368 Km
Blauw
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wat blijft het toch een fijne tourmotor de FJR 1300 met ABS

Door laatste eigenaar in 2021 aangeschaft en sinsdien bij ons onderhouden.

Voorzien van een hoge ruit en handvatverwarming en de originele Yamaha zijkoffers

Standaard voorzien van in de hoogte verstelbare ruit en natuurlijk de onderhoudsvrije cardan aandrijving.

Motor net binnen maar staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De Koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Cardan aandrijving , garantie, Handvat verwarming, in hoogte verstelbaar zadel, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, Kofferset, middenbok, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, sleutel set met moeder sleutel, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion