 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 73.4|59.0 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 12,2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie (2 injectoren per cilinder) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 146|107|10,000 |
Max. koppel | 106|9,500 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 125 mm |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W), Tubeless |
Achterband | 190/50 ZR 17 M/C (71W), Tubeless |
Wielbasis | 1,405 |
Lengte | 2,115 |
Breedte | 795 |
Hoogte | 1,080 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 209 |
Leverbare kleuren | Blauw/Zwart, Rood/Zwart, Zwart |
Beschrijving | Combineer de GSX-R Supersport-beleving met de handling en het comfort van een naked bike, en je hebt in de GSX-S1000 de ultieme straatmotor. Het legendarische blok van de GSX-R1000 is erg krachtig en koppelrijk. Voorzien van Traction Control met drie standen en Brembo Monoblock-remmen.
De GSX-S1000(Z)A Street Xtreme is de ultieme naked bike van Suzuki. Zijn krachtige prestaties worden geaccentueerd door een sportieve Yoshimura uitlaatdemper. De diverse high-end accessoires als LED-richtingaanwijzers, kentekenplaathouder, Rizoma-spiegels en een Duoseat-cover in mat zwart maken het geheel af. |