Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 1983
Referentienummer: 7998355

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie Nieuwe Auto:
Wie in een nieuwe BMW rijdt, kan zich verheugen op de hoogste kwaliteitsnormen en krijgt gegarandeerd rijplezier. Mocht uw BMW onverhoopt toch een defect vertonen, dan is uw BMW verzekerd tegen onverwachte reparatiekosten voor een periode van maximaal 3 jaar vanaf de datum eerste toelating – wereldwijd.



- BMW Service Pechhulp – 365 dagen per jaar, 24 uur per dag, 5 jaar lang;
- Dekking van eventuele wegsleepkosten tot aan de volgende BMW dealer;
- Uitgebreid mobiliteitsaanbod wanneer reparatie noodzakelijk is;
- Drie jaar garantie op lakdefecten en twaalf jaar garantie op het doorroesten van de carrosserie.


Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Overige informatie
Motor: 4-takt

Zo compact als hij is, biedt de BMW R 1300 GS een enorme hoop ruimte voor u, uw gezin en uw bagage. Het is een nieuwe auto, hij is nu uit voorraad leverbaar. De aandrijving van deze auto komt voor rekening van een pittige benzinemotor, in combinatie met een handgeschakelde zesversnellingsbak. Perfect zicht bij nacht en slecht weer? Dat leveren de koplampen met matrix LED-verlichting. Ook adaptief dempingsysteem, LED-achterlichten en elektrisch bedienbaar windscherm zijn aan boord.

Zoals u van zo'n jonge auto mag verwachten, zijn hier ook de geavanceerde remote services aanwezig. Simpelweg met een app op uw smartphone controleert u op afstand de status van de auto en bedient u diverse functies. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Autosleutels overbodig. Deze BMW R 1300 GS is voorzien van keyless start.

In de BMW R 1300 GS heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De auto is ook uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

We kunnen ons voorstellen dat u deze auto wilt bekijken. We laten de auto graag aan u zien, dan vertellen we u meteen welke financieringsvormen we u eventueel kunnen bieden.
Opties en Accessoires:
adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, bandenspanningscontrolesysteem, centrale deurvergrendeling, connected services, cruise control, Dynamic-pakket, elektrisch windscherm, Elektronisch Stabiliteits Programma, handvatverwarming, hill hold functie, keyless start, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, matrix LED koplampen, metaalkleur, middenstandaard, Touring Pakket, Triple Black, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion