Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2019

Garantie: Ja
29782 Km
LIGHT WHITE/RACING BLUE/RACING RED
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2018 - dec. 2024
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 227 x 98 x 152 cm
Tankinhoud: 30 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 5

Deze motor is nu bij ons in de showroom.
Hij is nog niet gepoetst maar wel te zien.
Dikke GSA met alles erop!
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Bandenspanningscontrolesysteem, Comfort-pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, Hill hold functie, Keyless Ride, Keyless start, Kofferdragers links & rechts, LED-koplamp, LED-verstraler, LED koplampen, LED mistlampen, Middenstandaard, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Stijlvariant HP, TFT Connectivity Display, Topkoffer, Touring Pakket, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm, Witte LED-knipperlichten, Zijkofferset, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Duo Glide" betekent: Fabrieksnaam voor het model dat Harley-Davidson uitbracht in 1958. De naam dankt deze 1200CCv-twin kopklepmotorfiets aan het feit dat voor het eerst niet alleen een hydraulische voorvork, maar tevens hydraulische achterschokbreking werd toegepast. De achtervering bestond uit een scharnierende achterbrug of swingarm met twee telescopische achterschokbrekers. Het was het moment dat Harley-Davidson brak met het stijve of hardtail frame, dat geen achtervering had. De Duo Glide werd in 1965 opgevolgd door de Electra Glide.
© 2000 - 2025 Motoroccasion